A láthatatlan munkás blogja

A láthatatlan munkás blogja

Bevezető

2024. május 23. - eLeMblog

A láthatatlan munkás blogja

 

  Egy zavarodott paraszt téveszméinek kinyilatkoztatása.

  Szeretném bevezetni olvasóimat egy láthatatlan világba, melyben élem mindennapjaim boldog és kevésbé boldog perceit. Átadni valamit abból amit csinálok elszigetelten élve, mégis a világra tárva gondolataim.

   Három esztendeje a koronás korszakot követően úgy határoztam, hogy nekem nincs szükségem a társadalmi kényelemre, munkahelyre bankszámlaszámra... Belevágtam hát a paraszti életbe és azóta a mindennel is foglalkozom.. Így ez a blog rengeteg mindent fog érinteni idővel, ha kíváncsi vagy tarts hát velem erre a korántsem unalmas kis utazásra hisz lehet tanulságos lesz.

A láthatatlan munkásról.

 

Azért jött szembe ez a cím, mert bár minden nap dolgozom, hogy az állataim kertem rendben legyen mégsem vesznek észre az emberek. Legalábbis csak azt veszik észre mi nem készült el, ha a kis elszigetelt birodalmamba látogatnak. Inkább arra kíváncsiak munkahely nélkül hogy maradhat életben ez a buta paraszt.  Nagy területen gazdálkodom de elutasítottam a gépesítést. Bár én már egy modern világban élek mégis próbálok úgy létezni hogy fenntartható legyek, kézi kaszával kaszálni kerékpárral járni és nem függeni a társadalom által elvárt mókuskeréktől.

  Engem ritkán lát a sok jó szomszéd, hisz egyszer itt egyszer ott kell helytállnom és nem berregek semmivel, még fát is keretes fűrésszel vágok ha nincs segítségem. Ennek kapcsán elterjedt rólam hogy én egy dologtalan ember vagyok, sosem látjuk.... Ha véletlen lemegyek a faluba akkor meglepődnek rajtam, azt hitték már elköltöztem...

Szóval itt vagyok, hogy megosszam veletek tapasztalataimat egy rejtett világból, ahol a csend sokkal nagyobb érték mint a világ zaja. Így talán a láthatatlan munkás láthatóvá válik.logo4.png

A bejegyzés trackback címe:

https://laposlm.blog.hu/api/trackback/id/tr3218412121

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása